Europos ūkininkai daugelyje sričių yra inovatoriai. Pavyzdžiui derliaus pagerinimas, aplinkos tvarumas arba gyvūnų gerovė. Tačiau deja, vienoje vietoje jie vis dar atsilieka – tai internetinės parduotuvės. 

Štai JAV kai kurie ūkininkai siūlo pristatyti savo produkciją iki namų durų ir užsakymų skaičių ne tik nemažėja, bet jie auga. Nes žmonės labiau pasitiki ūkininkais nei vietinių prekybų centrų siūloma produkcija kuri dažnai būna ilgai sandėliuojama. Ūkininko laukus arba gyvūnus galima net apžiūrėti, pamatyti kaip maitinami gyvūnai, kur auga jų valgomas maistas. O prekybos centre gausi nežinia kur užaugintą produkciją su nemažu kiekiu įvairių papildomų medžiagų, kurios padeda produkcijai ilgiau išlikti šviežiai.

Štai net mūsų šalyje ūkininkai kooperuojasi ir siūlo pristatyti klientams produkciją į namus su tokiais tinklapiais kaip kaimasinamus.lt , savasukininkas.lt ir kiti. 

Žmonės noriai perka tiesiogiai pas ūkininkus ir net sutinka sumokėti daugiau už aukštesnę produkto kokybę. Daugelis iš mūsų neturi laiko nuvykti į ūkininkų turgelius, kurie dažnai būna tik didžiuosiuose šalies miestuose, todėl noriai perka ūkininkų internetinėse parduotuvėse ir net sutinka palaukti, kol produkcija bus pristatyta jų regione. 

Ūkininkai galėtų žengti dar vieną žingsnį bandydami labiau priartėti prie savo klientų – vykdydami rinkodaros programas ir geriau planuodami produkcijos pristatymo kelius, taip garantuojant šviežumą, kokybę, bet tuo pačiu ir parduodant kuo daugiau savo produkcijos potencialiems klientams.

Ekologiškų prekių internetinės parduotuvės

Pasaulyje tapo populiaru rūpintis tuo ką mes valgome. Žmonės pradėjo domėtis ekologija, bei tuo, kaip tręšiamos dirvos, kuo maitinami gyvūnai. Niekas nebenori produkcijos, kuri norint, kad ilgiau išliktų šviežia apdorojama cheminėmis medžiagomis.  Geriau sumokama už ekologiškai užaugintą viščiuką, nei už riebiu maistu auginamą broilerį. Net kiaušinių kokybė tapo svarbi – mes susirūpinome kokiomis sąlygomis auginamos vištos, dedančios tuos kiaušinius. 

Žinodami rinkos tendencijas ūkininkai kooperuojasi ir pristato bendras el. parduotuves, kuriose klientai gali nusipirkti pačią įvairiausią ekologiškai užaugintą produkciją. Vienam ūkininkui dar nelabai apsimoka kurti savo individualią parduotuvę, nes jis gali pasiūlyti tik tam tikrus produktus ir klientui tektų ieškoti kitų produktų, o tai nėra patogu ir užima daugiau laiko.

Žemės ūkio ateitis internetinės parduotuvės, ypač mažesnių ūkių, kurie užsiima ekologine žemdirbyste. Interneto pagalba klientai suranda jų produkciją daug greičiau ir patogiau.